w jaką grałam, piękne światy, widoki, ciekawa fabuła, cudo :)
Jedna z najlepszych gier przygodowych w historii gier.
Sama czołówka to:
Secret of Monkey Island 1990
Monkey Island 2 1991
Indiana Jones and The Fate of Atlantis 1992
The Longest Journey 1999
Dreamfall: The Longest Journey 2006
Syberia 2002
Syberia 2 2003
Myst 1993
Riven: The Sequel to Myst 1997
Myst III 2001
Myst IV 2004
Life is Strange 2015
Do listy jeszcze zapomniałem wpisać kilku wybitnych przygodówek:
Gabriel Knight: The Sins of the Fathers 1993
Broken Sword: The Shadow of the Templars 1996
Broken Sword II: The Smoking Mirror 1997
The Curse of Monkey Island 1997
Grim Fandango 1998
Polecam te wszystkie przygodówki przejść. Do niektórych są fanowskie spolszczenia czy odświeżone wersje np:
Gabriel Knight: The Sins of the Fathers w 2014 dostało odświeżenie 20th Anniversary Edition czy
pierwsze dwie części Monkey island wersje specjalne po ok 20 latach.
Pominąleś bardzo ważna grę, ale o niej za chwilę.
Powróciłem właśnie do Najdłuższej Podróży i przyznam, że jak kiedyś ją kochałem tak dzisiaj ją bardzo lubię. Wiadomo - sentyment dawnych beztroskich lat. Fabuła, bohaterowie i dubbing są świetne!
Mimo to gra zaczyna nudzić zaraz po opuszczeniu kina w którym April się umówiła z Cortezem.
Zaczyna sie - przynieś, podaj, pozamiataj. Biegam by coś zanieść i z powrotem by odnieść z punktu A do B i znowu do A.
Po latach stwierdzam, że jest to piękna i przyjemna gra, ale nudnawa. Wolę Syberię 1 oraz grę która pominąleś - Still Life.
Still Life jest świetna ! Fabuła wciąga, dubbing genialny. Te 3 gry są wyśmienite, ale najlepiej grywalne są: Still Life oraz Syberia. TLD zaczyna mnie nudzić podobnie jak Robin Hood Legenda Sherwood.