1. Watchmen Strażnicy - 8+/10
2. 300 - 7/10
3. Legendy sowiego królestwa: Strażnicy Ga'Hoole - 7/10
4. Świt żywych trupów - 6/10
"+" znaczy, że Ulubiony.
W planach: Heavy Metal.
Poważnie? Obejrzałeś ponad 8k filmów i tego szmatławca oceniasz tak wysoko?
Czemuż to?
1. Watchmen- 5/10
2. 300- 3/10
3. Man of steel- 2.5/10
4. Sucker punch- 1/10 i zaszczytne miejsce w top 10 najgorszych filmów jakie dane mi było poznać.
1. Strażnicy - 5/10
2. Świt żywych trupów - 4/10
3. 300 - 4/10
4. Sucker Punch - 1/10
Ale ten top to z czego? Zaczyna to irytować gdy ludzie zakładają te tematy na stronach osób które zrobiły kilka filmów lub zagrały w kilku.
"Ale ten top to z czego?"
Z 4 pełnometrażowych filmów.
"Zaczyna to irytować gdy ludzie zakładają te tematy na stronach osób które zrobiły kilka filmów lub zagrały w kilku"
Wiesz, ten temat nie zniknie gdy Snyder nakręci piąty film i kolejne. Ten temat obejmuje całą jego filmografię, a postawiłem go już teraz na przyszłość, bo lubię.
1.Watchmen - 8/10
2.300 - 7+/10
3.Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - 7/10
4.Dawn of the Dead - 6/10
1. Dawn of the Dead - 9/10
2. Watchmen 9/10
3. 300 - 8/10
W mojej osobistej klasyfikacji absolutnie no.1 reżyser. Watchmen to dla mnie zdecydowanie najlepszy film obejrzany w 2009 natomiast "Świt..." zdecydowanie najlepszy w roku 2010 (tak, dopiero niedawno się za ten film zabrałem).
małe uaktualnienie:
1. Watchmen - 8/10
2. 300 - 7/10
3. Dawn of the Dead - 6/10
4. Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - 5/10
Liczymy, że Sucker Punch powtórzy sukces strażników ;)
1. 300 - 8/10
2. Watchmen - 7/10
3. Dawn of the Dead - 7/10
4. Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - 5/10
1. Watchmen - 9/10
2. Dawn of the Dead - 8/10
3. Sucker Punch - 7/10
4. 300 - 7/10
5. Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - 7/10
Jeszcze dodaję "Legendy sowiego królestwa...." - 7,5/10 i "Sucker Punch", na którego tylu ludzi psioczy, jak dla mnie 9/10 i zdania o Snyderze nie zmieniam.
1. Dawn of the Dead - 10/10 (zdecydowanie najlepszy film Snydera)
2. 300 - 9-/10
3. Watchmen - 8/10 (jest nieźle ale komiks był lepszy)
4. Sucker Punch - 8-/10
Legend nie oglądałem.
1.Sucker Punch
2.Świt żywych trupów
3.Watchmen Strażnicy
4.300
5.Legendy sowiego królestwa: Strażnicy Ga'Hoole
1. Watchmen Strażnicy - 10/10 +
2. Legendy sowiego królestwa: Strażnicy Ga'Hoole - 9/10 +
3. Sucker Punch - 9/10
4. Świt żywych trupów - 8/10
5. 300 - 8/10
Pełne:
1. Watchmen - 9/10
2. Sucker Punch - 8/10
3. Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - 8/10
4. Dawn of the Dead - 7/10
5. 300 - 7/10
Krótkie:
1. The Lost Tape: Andy's Terrifying Last Days Revealed - 5/10
2. Playground - 3/10
1.Sucker Punch 9/10
2.Watchmen 8/10
3.300 8/10
4.Świt żywych trupów 5/10
Legend nie widziałem, ale nadrobię.
Zmieniłem już dawno ocenę na 7+/10. Wtedy ulubione oceniałem zawsze na 9, a teraz mam inny system :). Teraz "Watchmen" na pierwszym.
Nienawidzę filmów o Zombie od Romero, a ten film jest blisko do nich klimatem. "Watchmen" to jego najlepszy i bardzo niedoceniony film.
Co nie zmienia faktu że nie jest najlepszą ekranizacją, ale niedoceniony jest bo na FW byle g*wno może mieć taką średnią.
1. Watchmen. Strażnicy - 8/10
2. Świt żywych trupów - 6/10
3. Batman v Superman: Świt sprawiedliwości - 6/10
4. 300 - 6/10
5. Sucker Punch - 5/10
6. Człowiek ze stali - 5/10
7. Legendy sowiego królestwa: Strażnicy Ga'Hoole - 2/10
Update:
1.Watchmen 9/10
2.300 8/10
3.Sucker Punch 7/10
4.Legendy sowiego królestwa 6/10
5.Świt żywych trupów 5/10
6.Człowiek ze stali 5/10
1. 300 - 9/10
2. Strażnicy - 9/10
3. Legendy Sowiego Królestwa - 8,5/10
4. Świt żywych trupów - 8/10
5. Sucker Punch - 8/10
1. Watchmen Strażnicy - 8/10 +
2. Tales of the Black Freighter - 8/10
3. Legendy sowiego królestwa: Strażnicy Ga'Hoole - 8/10
4. 300 - 8/10
5. Świt żywych trupów - 7/10 +
6. Sucker Punch - 7/10
Watchmen - 10/10
300 - 9/10
Sucker Punch - 8/10
Legendy Sowiego Królestwa - 8/10
Dawn of the Dead - 7/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Watchmen Strażnicy (2009) 7,25 48
2 Legendy sowiego królestwa: Strażnicy Ga'Hoole (2010) 6,75 16
3 300 (2006) 5,88 59
4 Świt żywych trupów (2004) 5,34 32
5 Sucker Punch (2011) 4,28 32
1. Watchmen - 9+/10
2. 300 - 7+/10
3. Człowiek ze stali - 7+/10
4. Świt żywych trupów - 6/10
5. Sucker Punch - 6/10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Watchmen. Strażnicy (2009) 7,35 60
2 Legendy sowiego królestwa: Strażnicy Ga'Hoole (2010) 6,79 28
3 300 (2006) 5,97 74
4 Człowiek ze stali (2013) 5,32 53
5 Świt żywych trupów (2004) 5,29 48
6 Sucker Punch (2011) 4,54 46
1. Watchmen - 8+/10
2. Legendy sowiego królestwa - 8/10
3. Człowiek ze stali - 8/10
4. 300 - 7/10
5. Sucker Punch - 4/10