Wypisujemy najlepsze filmy Olivera Stone'a
Moim zdaniem:
1. Urodzony 4 lipca
2. Pluton
3. JFK
4. Męska Gra
5. Aleksander
1. Urodzeni mordercy - 7/10
2. Pluton - 7/10
3. Aleksander - 5/10
4. The Doors - 5/10
5. Urodzony 4 lipca - 1/10
W planach: Wall Street, JFK, Pomiędzy niebem i ziemią, Nixon.
Salwador, Pluton, JFK, Urodzeni Mordercy.
Jego nowych filmów nie oglądałem, jedynie Aleksander i był przeciętny. Nie sądze by W. czy WTC były lepsze od wymienionych - moich ulubionych filmów pana Stone'a.
Pozdrawiam.
Jak dotad tylko tyle widzialem:
1. Pluton
2. Wall Street
3. JFK
4. Urodzony 4 lipca
5. Męska gra
6 Salwador
7. Droga przez piekło
8. W.
9. World Trade Center
10. Aleksander
1. Pomiędzy niebem a ziemią
2. JFK
3. Pluton
4. Urodzony 4. lipca
5. Wall Street
6. Salvador
7. Męska gra
8. Aleksander
1. Urodzony 4 lipca
2. JFK
3. Urodzeni mordercy
4. Pluton
5. Wall Street
6. Pomiędzy niebem i ziemią
7. Droga przez piekło
8. Męska gra
9. Aleksander
1. Pluton
2. JFK
3. Urodzeni mordercy
4. Salwador
5. Pomiędzy niebem i ziemią
6. Droga przez piekło
7. Wall Street
8. Urodzony 4 lipca
9. Nixon
10. The Doors
11. Męska gra
12. Aleksander
13. World Trade Center
Jeden z moich ulubionych (chociaż ostatnio bez formy):
1.Pluton 9/10
2.JFK 8/10
3.Nixon 8/10
4.Wall Street 7/10
5.Urodzony 4 lipca 7/10
6.Pomiędzy niebem i ziemią 7/10
7.Urodzeni mordercy 7/10
8.The Doors 6/10
9.Męska gra 6/10
10.W. 6/10
11.World Trade Center 5/10
12.Droga przez piekło 4/10
13.Aleksander 4/10
1. JFK
2. Talk Radio
3. Salwador
4. Pluton
5. Urodzeni Mordercy
za te pięć arcydzieł stał się nieśmiertelnym i mam gdzieś, co kręci od dziesięciu lat i jaki chłam jeszcze zrobi
1. Pluton – 9/10
2. Pomiędzy niebem a ziemią – 8/10
3. The Doors – 8/10
4. JFK – 7/10
5. Urodzeni mordercy – 7/10
6. Salwador – 7/10
7. Wall Street – 6/10
8. Męska gra – 6/10
9. Urodzony 4 lipca – 5/10
10. W – 5/10
11. Alekander – 5/10
12. Nixon – 4/10
13. Droga przez piekło – 4/10
14. Word Trade Center – 2/10
1. Pluton - 8/10
2. Urodzony 4 Lipca - 8/10
3. Wall Street - 8/10
4. Aleksander - 7/10
6. World Trade Center - 5/10
Jeszcze dużo przede mną :)
1. Pluton 9/10
2. Urodzeni mordercy 8/10
3. Salwador 7/10
4. Nixon 7/10
5. Pomiędzy niebem i ziemią 7/10
6. Męska gra 6/10
7. The Doors 5/10
8. Aleksander 4/10
9. World Trade Center 3/10
Plany: Wall Street, JFK (obie szybko muszę nadrobić), Rozmowy radiowe
1.Urodzeni mordercy 10
2.The doors 9
3. Pluton 9
4. Wall Street 9
5.Urodzony 4 Lipca 9
6. JFK 8
7. Droga przez piekło 7
8.Rozmowy radiowe 7
9.Salwador 7
10. Aleksander 4
Aktualizacja
1. Pluton 9/10
2. JFK 8/10
3. Urodzeni mordercy 8/10
4. Wall Street 7/10
5. Urodzony 4 lipca 7/10
6. Salwador 7/10
7. Nixon 7/10
8. Pomiędzy niebem i ziemią 7/10
9. Męska gra 6/10
10. The Doors 5/10
11. Aleksander 4/10
12. World Trade Center 3/10
Plany: Droga przez piekło, Rozmowy radiowe, W.
1.Urodzeni Mordercy 10
2. Człowiek z blizną (Scenariusz) 10
3. Skandalista Larry Flynt (Producent) 10
4. Pluton 9
5. Urodzony 4 lipca 9
6. Wall Street 9
7. The Doors 9
8. Salwador 9
9. World Trade Center 8
10. W. 8
11. Last Year in Viet Nam 8
12. Męska Gra 7
1. Urodzeni mordercy - 8/10
2. Droga przez piekło - 7/10
3. Pluton - 7/10
4. Męska gra - 7/10
5. Urodzony 4 lipca - 7/10
6. World Trade Center - 3/10
7. W. - 3/10
8. Aleksander - 1/10
Do obejrzenia: Wall Street, JFK, Nixon, Wall Street: Pieniądz nie śpi
1. Pluton 9/10
2. Urodzony 4 lipca 8/10
3. Wall street 8/10
4. Urodzeni mordercy 7/10
5. Męska gra 4/10
6. WTC 4/10
7. W 3/10
8. Aleksander 2/10
1. The Doors 8/10
2. Urodzony 4 lipca 7/10
3. Urodzeni mordercy 6/10
3. World Trade Center 5/10
4. Aleksander 4/10
5. Pluton 4/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Pluton 8,00 43
2 Urodzeni mordercy 7,48 31
3 JFK 7,42 19
4 Salwador 7,20 10
5 Doors, The 7,00 20
6 Wall Street 6,96 27
7 Pomiędzy niebem i ziemią 7,10 10
8 Męska gra 6,40 20
9 Droga przez piekło 6,33 15
10 Urodzony 4 lipca 6,11 27
11 Nixon 5,71 7
12 Wall Street: Pieniądz nie śpi 5,30 10
13 W. 5,00 7
14 Aleksander 4,57 28
15 World Trade Center 3,75 20
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Pluton (1986) 8,11 65
2 JFK (1991) 7,68 41
3 Urodzeni mordercy (1994) 7,51 53
4 Salwador (1986) 7,31 16
5 Doors, The (1991) 7,06 34
6 Wall Street (1987) 6,95 43
7 Pomiędzy niebem a ziemią (1993) 6,93 15
8 Męska gra (1999) 6,68 31
9 Urodzony 4 lipca (1989) 6,33 43
10 Droga przez piekło (1997) 6,09 23
11 Nixon (1995) 6,06 16
12 W. (2008) 5,27 11
13 Savages: ponad bezprawiem (2012) 5,18 11
14 Wall Street: Pieniądz nie śpi (2010) 5,26 23
15 Aleksander (2004) 4,40 48
16 World Trade Center (2006) 3,63 27
1.Pluton
2.JFK
3.Salvador
4.Urodzeni mordercy
5.Urodzony 4 lipca
6.Pomiędzy niebem i ziemią
7.Męska gra
8.Wall street
9.Droga przez piekło
10 Nixon
1.Pluton 10/10
2.Urodzeni mordercy 10/10
3.The Doors 9/10
4.JFK 9/10
5.Meska gra 7/10
6.Urodzony 4 lipca 7/10
Urodzeni mordercy 9/10
Doors, The 9/10
JFK 9/10
Pluton 9/10
Salwador 8/10
Wall Street 8/10
Urodzony 4 lipca 8/10
Pomiędzy niebem i ziemią 8/10
Nixon 7/10
Droga przez piekło 7/10
Męska gra 7/10
W. 6/10
Aleksander 5/10
World Trade Center 5/10
1. Pluton
2. Urodzeni mordercy
3. Salwador
4. Wall Street
5. JFK
Oliver Stone jest jak ocet - im starszy tym gorszy. to co robi w XXI wieku zupełnie mi się nie podoba.
1. Salwador – 10/10.
2. JFK – 10/10.
3. Droga przez piekło 9/10.
4. The Doors – 8/10.
5. Między niebem a ziemią – 9/10.
6. Aleksander – 8/10.
7. Pluton – 7/10.
8. Urodzony 4 lipca – 7/10.
9. Rozmowy radiowe – 7/10.
10. Urodzeni mordercy – 7/10.
11. Wall Street – 7/10.
12. Nixon – 6/10.
13. W. – 6/10.
14. Męska gra – 6/10.
15. World Trade Center – 2/10.