Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara - 7 2 - Max Manus - 7 3 - SexiPistols - 7 4 - Czarownica 2 - 6 5 - Wyprawa Kon-Tiki - 6
1. Wyprawa Kon-Tiki - 8/10 2. Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara - 6/10 3. SexiPistols - 5/10 4. Czarownica 2 - 4/10