Zdążyłem w zeszłym roku obejrzeć "Wśród nocnej ciszy" oraz "Wierną rzekę". Filmy genialne, wyreżyserowane z pietyzmem, wyczuciem epoki, emocji i ze znakomitymi rolami aktorów.Komediowa część filmografii Pana Tadeusza jeszcze przede mną. R.I.P
Potwierdzam w swoim dorobku wszystkie jego filmy trzymały poziom! Mój ranking- top 3: 1. Wśród nocnej ciszy 2. Nie lubię poniedziałku 3. Jak rozpętałem II wojnę światową