Pełne:
1. Toy Story - 7/10
2. Auta - 6/10
3. Toy Story 2 - 6/10
4. Dawno temu w trawie - 5/10
Krótkie:
1. Szklana pułapka - 6/10
2. Marzenia Reda - 5/10
3. Luxo Jr. - 5/10
4. Złomek i błędny ognik - 5/10
5. Tin Toy - 4/10
6. Andre i Wally - 2/10
1.Toy Story - 6+/10
2.Toy Story 2 - 6/10
3.Bug's Life - 6/10
4.Cars - 5/10
Nie widziałem żadnej krótkometrażówki.
Nie chce mi się dzielić....
1.Tin Toy 8/10
2.Toy Story 7/10
3.Luxo Jr. 6/10
4.Marzenia Reda 6/10
5.Szklana pułapka 6/10
6.Toy Story 2 6/10
7.Dawno temu w trawie 5/10
8.Andre i Wally 5/10
9.Auta 5/10
10.Złomek i błędny ognik 5/10
Toy Story - 8/10*
Toy Story 2 - 7/10
Auta - 6/10
Dawno temu w trawie - 6/10
Tin Toy 5/10